Klachtenprocedure
Wie niet tevreden is over ons werk, kan dat laten weten via de klachtenprocedure van Stichting De Noordzee. Wij vinden het belangrijk om te horen wat er niet goed ging en wat wij daaraan kunnen doen. We zullen dan ook zorgvuldig opvolging geven aan de klacht.
Gedragscode Integriteit en omgaan met Ongewenst en Ongepast gedrag
Hoe dien je een klacht in?
Je kunt een klacht over Stichting De Noordzee indienen door het onderstaande formulier in te vullen of een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van ‘klacht’. Ook kan je een brief te sturen naar:
Stichting De Noordzee
t.a.v. Klachtenafhandeling
Arthur van Schendelstraat 600
3511 MJ Utrecht
Wat gebeurt er met je klacht?
Alle klachten die Stichting De Noordzee ontvangt, rapporteren, analyseren en evalueren we. We streven ernaar om binnen 1 maand een inhoudelijke reactie te geven. Jaarlijks doen we in ons jaarverslag melding van het aantal klachten dat wij hebben ontvangen.
Centraal Bureau Fondsenwerving
Stichting De Noordzee houdt zich aan de strenge kwaliteitseisen voor fondsenwerving van het CBF, de toezichthouder voor goede doelen. Daarom mogen wij het keurmerk voor goede doelen – de zogenoemde Erkenning van het CBF – voeren. Je hebt ook de mogelijkheid jouw klacht in te dienen bij het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF). Het CBF neemt de klacht alleen in behandeling, indien je deze ook al eerder bij Stichting De Noordzee hebt ingediend.
Klacht of melding van integriteitsschending
Hier kan je een klacht of melding van een integriteitsschending indienen.