Stichting De Noordzee is hiring! Ben jij onze nieuwe management assistant? - Stichting De Noordzee

Waar ga je werken & wat ga je doen?

Stichting De Noordzee is al meer dan veertig jaar dé organisatie als het gaat om bescherming en duurzaam gebruik van de Noordzee. Wij richten ons op vier doelen: ruimte voor de natuur, een schone zee, duurzaam voedsel en natuurvriendelijke energie. Samen met anderen werken wij aan het oplossen van de grootste milieu-uitdagingen op de Noordzee. De kernwaarden in ons werk zijn: samen, oplossingsgericht, onafhankelijk en sciencebased.  

Wat ga je doen?

In deze functie ben je verantwoordelijk voor uiteenlopende administratieve en organisatorische taken. Daarbij gaat het bijvoorbeeld om de volgende werkzaamheden: 

  • Je beheert de agenda van de directeur en maakt zowel interne als externe afspraken.  
  • Je beheert de mailbox van de directeur, je bewaakt afspraken en uitgezette vragen en handelt sommige vragen zelfstandig af. 
  • Je organiseert strandwerkdagen (één keer per maand werken we samen in een strandpaviljoen), kwartaalsessies en andere teamvergaderingen.  
  • Je plant en notuleert de vergaderingen van de Raad van Toezicht, en je zorgt ervoor dat vergaderstukken op tijd worden verzonden. 
  • Je verzorgt de kantoorvoorraad en voorziet je collega’s van ICT-benodigdheden.  
  • Je helpt mee met events, waaronder clean-ups op het strand. 
  • Je pakt proactief andere zaken op die spelen en die de directeur, het team of de Raad van Toezicht ondersteunen.  

Wie ben jij?

  • Je hebt affiniteit met het werk van Stichting De Noordzee en onze kernwaarden. 
  • Je houdt ervan om organisatorisch alles in goede banen de leiden en anderen te ondersteunen, en je ziet proactief hoe dat het beste kan. 
  • Je werkt gestructureerd, secuur en houdt goed overzicht. 
  • Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift. 
  • Je hebt ervaring met administratieve en organisatorische werkzaamheden. 
  • Je kunt uitstekend overweg met Outlook, SharePoint, Excel en PowerPoint. 

Wat bieden wij?

  • Een rol in een maatschappelijke organisatie met bevlogen collega’s.   
  • Parttimefunctie (24 uur per week) op basis van een contract voor 1 jaar met mogelijkheid tot verlenging. Start bij voorkeur in januari 2023.  
  • Goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. 
  • Marktconform salaris (brutosalaris tussen €2.500 en €3.200 per maand (schaal 7) o.b.v. 38 uur, afhankelijk van ervaring). 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden; zoals een laptop, telefoonvergoeding, een goede reiskostenregeling en 30 vakantiedagen bij een volledige werkweek van 38 uur. 
  • Een informele werksfeer binnen een gezellig team, met de mogelijkheid om thuis te werken en een kantoor op loopafstand van Utrecht Centraal. 

Geinteresseerd?

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Stuur dan je cv en motivatie uiterlijk woensdag 23 november naar [email protected]. De eerste gesprekken worden gehouden op 1 december en op 8 december, en eventueel tweede gesprekken in de week van 12 december.   

Voor vragen over de functie kun je terecht bij Noor Buur op 2 november, 9 november of 16 november tussen 09.00 – 10.00 via telefoonnummer 030-2340016.   

Wil je zelf niet solliciteren, maar draag je ons wel een warm hart toe?
Je helpt ons door deze vacature te verspreiden in je netwerk. Alvast dank! 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
For this position we are only hiring candidates who are fluent in Dutch (speaking, writing, reading).

Vacature SDN – management assistant

Noor Buur

Noor Buur

Organisatorische ondersteuning

Ik ben opgegroeid aan de Noord-Hollandse kust. Als kleine baby ontwikkelde ik al een fascinatie voor zee en zand door het zo veel mogelijk …
Profielpagina